Crush Porn Actress Arrested at MIA, Charged With Cruelty to Animals

Categories: WTF Florida

Despite the arrests of Redford and now Hird, a teaser for the video is still up on SoS Barn. At the beginning of the clip, titled "Meagan Chef Rabbit," Hird asks, "What kind of ingredients do I have to have?" She then begins playing with a white rabbit before the video cuts to her aiming at it with a gun, blowing cigarette smoke on the dead bunny, and sprinkling pepper on the lifeless animal.

The video is similar to the one that got Zamora, 28, arrested April 3. In that film, she gropes a man's genitals with her left hand while "repeatedly cutting a chicken's neck using hedge clippers with her right," according to a PETA employee.

Hird, whose Model Mayhem page shows appearances on NBC Miami's Fashion Forward Denim Special, a David Guetta and Kid Cudi video, and a TLC Strange Sex episode about giantess fetish, now faces five counts of animal cruelty.

"For the past few years, I have turned my career into an investment in my future," she writes on Model Mayhem. "I consider myself very professional, easy going, I'm serious about this and expect the same in return."

Send your tips to the author, or follow him on Twitter.

Follow Miami New Times on Facebook and Twitter @MiamiNewTimes.


Advertisement

My Voice Nation Help
43 comments
Renee Taylor
Renee Taylor

☝️crazy! Anything to fulfill $ick fantas$ie$!

Eddy Earthtone Blak
Eddy Earthtone Blak

2nd person busted this month involved in these film? It's making me wonder if there is an underground crush ring going on in Miami. Disgusting.. In addition anyone on this thread who is saying how awful this is and goes home tonight to eat factory farmed meat... You're all a bunch of Hippocrates, do your research, kids.

Paco Palacio
Paco Palacio

Somebody should shoot her and let her die of agony.. poor little bunnies..

Carlos A Salazar
Carlos A Salazar

disgusting pieces of shit, some people are really just on earth to waste oxygen and nothing else. I hope they never see a dollar again in their life.

Vicky Vicky
Vicky Vicky

Sickos!!! Something is really wrong here!!

James G. Camp
James G. Camp

Whatever happened with the dude that claimed he was Santaria & worked in that industry/profession ?

Robert Sickler
Robert Sickler

She should be crushed to death as well as the sick freaks of nature who subscribe to the website she does her depraved acts on.

Timmy Alvarez
Timmy Alvarez

Omg it's Stefanie hird.....lmao...trash Wi always be trash

Jamie Franco
Jamie Franco

Absolutely awful. I hope justice is served!!

Timmy Alvarez
Timmy Alvarez

Lol d.... I'd go take a shower right about now

Trish Shearer
Trish Shearer

Unreal to think people actually pay to see that sort of thing.

Alex Anico
Alex Anico

^uhh no it's not the same as santeria.

Tony Gonzalez
Tony Gonzalez

Sick ass motherfuckers. Even sicker are those who are into this shit and give it a market.

Tamara Munoz Cid
Tamara Munoz Cid

disgusting! this individual/thing should get the highest punishment. damn trash!

Jimena Zeballos
Jimena Zeballos

What a disgusting piece of shit, someone should fucking crush her.

Allie Lopez-Cuadra
Allie Lopez-Cuadra

I think they use the term "model" very loosely here.....What a piece of trash!

Now Trending

Miami Concert Tickets

From the Vault

 

Loading...